Welcome to England! – Angliában jártunk

Iskolánk maroknyi csapata július elején a Student Lines Utazási Iroda „Welcome to England”
útján vett részt.
Július 3-án kora hajnalban indult buszunk az útra. Az aacheni tranzitszállásról másnap a
szigetre érve Canterbury-ben kezdtük angliai programunkat. Látogatást tettünk az anglikán
egyház központjában, a lenyűgöző gótikus katedrálisban, majd barangoltunk az óvárosban.
Este elfoglaltuk szálláshelyünket Sheppey-szigetén a Harts Holiday Park mobilházaiban.
Esténként módunk volt a tengerparton „kagylászni”.
Másnap Londonba utaztunk, ahol többek között sétáltunk a Westminster negyedben. Láttuk a
House of Parliament épületét a Big Ben-nel és a Westminster Apátságot. A Buckingham
Palotánál az őrségváltás megtekintése után birtokba vettük a St James parkot. A Piccadilly
Circus, a China Town és a Trafalgar téren a National Gallery sem maradhatott ki gyalogos
sétánkból. Zárásként a London Eye-ról csodálhattuk London látképét.
A további napokon Kent megyével ismerkedtünk. Egy-egy délelőttöt eltöltöttünk a Scotney és
a Leeds kastélyokban. Körbejártuk Rye, Hastings és Rochester városkákat.
Hatodik nap reggel búcsút vettünk Angliától, komppal átkeltünk Franciaországba.

Hazafelé városnéző sétát tettünk Flandria legszebb városában, Brugge-ben (Szent Vér-
kápolna, Városháza, Notre Dame, csatornák partja). Este érkeztünk a tranzitszállásra.

Július 9-én este fáradtan, de élményekkel gazdagon értünk haza utunkról.